its all about family

Jag kommer ihåg när jag och min syster var 7-8 år gammla och så kommer två söta tjejer hem till oss med deras mamma (som är min moster) och två mindre systrar. men två st var i våran ålder. dom var direkt komna från kurdistan och då blev jag och Laana (syrran) lite så där eeeh heheh importer typ. nej men vi var inte så förtjusta i dom för att dom bara kunde kurdiska och vi var inte värsta kurderna då så språket var mest blandat med svenska. hur som helst så gick det ett tag och dom flytta in hoss oss, vi älskade att vara med varandra efter några månader. men sen blev det jobbigt att dela rum med dom och allt så börja vi fyra bråka! ahahaha fan vad vi skrattar åt det när vi tänker tillbaka.
Efter några år när vi blev ungefär 13-14 år gammla var dom våran drog och vi var deras drog, vi ÄLSKADE varandra och vi verkligen var lyckliga när vi var med varandra. sedan så flytta dom till karlstad och då träffar vi varandra bara på lov och några helger ibland. men shanga&kocher ni är miiiiiiiiiittt liv! verkligen mina två allra bästa bästa vänner. Jag har så himla roligt med er, ni kan få mig att kissa över 20 gånger av skratt till och med kissa på mig.. haha.. och alla våra "fyra lyckliga"-kvällar, alla våra löjliga idér som vi har, aallting jag gör med er gör mig lycklig, även när jag gråter. Its all about family..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0