jag är VERKLIGEN kär..

jag tror att jag är kär, asså verkligen kär. känslan jag får när ett sms kommer ifrån honom, att bara ligga i hans armar och lyssna på celine dion helt säker, samtidigt osäker. Leéndet som kryper fram hos mig så fort jag får syn på hans ansikte. han vet om det, men inte med dessa känsliga ord. nej, han har ingen aning att jag känner så här starkt för honom. Snälla sluta säga ja vill inte såra dig. för det är det du gör nu när du låter allting stå stilla.
Jag har aldrig i mitt liv varit kär i någon, du är den första därför känns det så starkt. jag har aldrig varit förhållande typen, därför blir jag så chockad att jag fastna för EN kille och inte många fler (haha). ne seriöst, det är samtidigt läskigt, underbart, spännande och segt. Du ska få tid på dig, det är helt klart. men frågan är herregud hur länge ska jag få vänta tro?
biglove /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0