'Ett litet barns hjärta'

nu ska jag berätta en liten sanning om mig själv med ord som beskriver hur jag kände då.
När jag var yngre 11-13 år gammal blev jag mobbad av mina egna då kallade bästa vänner. Jag är fortfarande vän med dom än tills idag, men det som en gång hände i några år, det försvinner aldrig ur hjärtat.
Att vakna med den äckliga klumpen i magen varje morgon på grund av några tjejer som hade tråkigt och kände för att mobbas. Det är inte rättvist mot något barn i den åldern att bli mobbad, det är då man gör dom värsta grejerna och inte tänker på konsekvenserna. jag talar om självmord, rökning, skära sig o.s.v..
Jag började röka vid 12 år, mitt hjärta var så sårat, mina ögon var uttorkade, mina armar, händer och ansikte var helt upp skuret, min hjärna hade bara ett mål, att ta självmord och slippa dessa elaka tjejer. Det värsta var att allting oftast var lögner som t.ex. "varför har du gått och sagt till blabla att jag e hora?" o så bom blir de bråk på grund av det.
Det värsta måste ha varit hur svag jag var! jag kunde inte gå med huvudet högt och låssas som om jag mår bra. nej, jag var otrolig svag och grät för minsta lilla grej jag hörde speciellt om min vikt då jag var övervikt också. Ett barn blir alltid sårad när det kommer till vikt och utseende. Ett litet "minne" jag har kvar från den tiden som aldrig aldrig kommer raderas ur hjärtat; Jag var ute i gården och lekte med mina grannar så kommer hon, hon där som startade allting och börjar mobbas, säga massa olämpliga ord som fick mig o må illa till mods så sa jag till mina grannar jag måste gå hem. så sprang jag hem, in till köket med massa tårar rinnande ned för mina kinder, tog tag i en kniv och låg på marken. jag började skära upp hela min arm, sen tog kniven mot hjärtat och mamma kom in springande mot mig och grät och bara krama mig. jag var så ledsen att ja inte fick ut några ord ur munnen, utan låg bara där och blödde medas mamma krama mig och grät samtidigt som hon frågade vad jag har gjort med mig själv.
Det finns en fördel till detta, tack tjejer ni gjorde mig starkaren någonsin;).
biglove /L







i wanna see every child smile..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0