welcome

tjena allihop, mitt första inlägghär min nya blogg! har haft blogg innan men de har skitit sig varje gång (2) och så tänkte ja ge det ett sista tredje försök.
Jag heter lansha, är 17 år gammal och bor i göteborg(Sveriges skönaste stad). jag går tredje året på angeredsgymnasiet och läser handelsprogrammet. Längtar som F*n till studenten nu när de är 6 månader kvar! har massa framtidsplaner men det kan jag berätta om inågot annat inlägg.
Syftet med den här bloggen är inte att bli stor och tjäna pengar på det, nej. Jag älskar att skriva av mig o mina tankar. Jag kan tänka mig att det finns hur många som helst där ute som tycker och tänker som mig, då är det hur skönt för er som helst o veta att någon annan känner så här med livet och att ni inte är ensamma.
Har inte så mycket mer att tillägga med det här första inlägget men om ni undrar över något så är det bara att fråga!
biglove /L
eftersom j*vla profil bild grejen inte funkade så tänkte ja ladda upp en bild på mig också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0